
Suteikimo trukmė:3 Darbo dienos
Kaina:Tikslinama
Galimi paslaugos teikimo sutrikimai dėl Gyventojų registro sąsajos neveikimo
Interaktyvumo lygis3
PAS3099
El. paslaugos žingsniai:
1. Paslaugos gavėjas arba įgaliotas asmuo prisijungia prie Elektroninių valdžios vartų (www.epaslaugos.lt) per Lietuvos komercinių bankų prisijungimo prie elektroninės bankininkystės priemones, kvalifikuotą skaitmeninį sertifikatą, išduotą kvalifikuoto elektroninio parašo paslaugų teikėjo, asmens tapatybės kortelės skaitmeninį sertifikatą arba kitus Elektroniniuose valdžios vartuose (www.epaslaugos.lt) numatytus būdus;
2. Paslaugos gavėjas užpildo ir pateikia elektroninę pranešimo formą (kurią reikia pasirašyti kvalifikuotu elektroniniu parašu);
3. Paslaugos vykdytojas išnagrinėja pranešimą ir priima sprendimą patenkinti pranešimą, atmesti pranešimą arba informuoti paslaugos gavėją dėl pranešimo papildymo.
4. Paslaugos gavėjas apie priimtą sprendimą informuojamas pranešime nurodytu būdu: atvykęs į savivaldybės administraciją, registruotu laišku arba prisijungęs prie Elektroninių valdžios vartų (www.epaslaugos.lt).
Už paslaugos teikimą atsakingų asmenų kontaktai
Adresas | Dariaus ir Girėno g. 1, LT- 99133, Šilutė |
Adresas internete | www.silute.lt |
Darbo laikas | I - IV 8:00-17:00, V 8:00-15:45. Pietų pertrauka: 12:00-12:45 |
Įmonės kodas | 188723322 |
Administracija |
Tel. +370 4 41 79266 |
Faks. +370 4 41 51517 |
[email protected] |