Apdorojama...

Asmens skundo ar prašymo priėmimas bei nagrinėjimas savivaldybėje

Suteikimo trukmė: 0

Kaina: Tikslinama

Norėdami pasitikrinti užsakytos paslaugos būseną, prisijunkite

Teikėjas

Klaipėdos rajono savivaldybės administracija
Klaipėdos rajono savivaldybės administracija
Paslaugos pavadinimas pagal teisės aktą: Asmens skundo ar prašymo priėmimas bei nagrinėjimas savivaldybėje
Asmenų prašymai ir skundai gali būti pateikiami raštu (tiesiogiai atvykus, atsiuntus paštu ar per pasiuntinį) ir elektroniniu būdu. Asmuo pateikia prašymą (skundą) laisva forma. Prašyme (skunde) turi būti nurodyti jo asmens duomenys, kontaktai, adresatas, parašas, aiškiai išdėstoma prašymo (skundo) esmė. Specialistas prašymą (skundą) registruoja elektroninėje sistemoje, kuri dokumentui suteikia registracijos numerį, ir pateikia juos Savivaldybės vadovams ar jų įgaliotiems asmenims.

El. paslaugos žingsniai:
1. Paslaugos gavėjas arba įgaliotas asmuo prisijungia prie Elektroninių valdžios vartų (www.epaslaugos.lt) per Lietuvos komercinių bankų prisijungimo prie elektroninės bankininkystės priemones, kvalifikuotą skaitmeninį sertifikatą, išduotą kvalifikuoto elektroninio parašo paslaugų teikėjo, asmens tapatybės kortelės skaitmeninį sertifikatą arba kitus Elektroniniuose valdžios vartuose (www.epaslaugos.lt) numatytus būdus;
2. Paslaugos gavėjas užpildo ir pateikia elektroninę skundo ar prašymo formą (kurią reikia pasirašyti kvalifikuotu elektroniniu parašu);
3. paslaugos vykdytojas išnagrinėja skundą ar prašymą ir priima sprendimą arba patenkinti skundą ar prašymą, arba atmeta skundą ar prašymą, arba informuoja paslaugos gavėją dėl skundo ar prašymo papildymo;
4. paslaugos gavėjas apie priimtą sprendimą informuojamas skunde ar prašyme nurodytu pasirinktu būdu: atvykęs į savivaldybės administraciją, įprastu laišku arba prisijungęs prie Elektroninių valdžios vartų (www.epaslaugos.lt).

1. Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymas
https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalActEditions/TAR.0BDFFD850A66
2. Lietuvos Respublikos teisės gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų įstatymas
https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalActEditions/TAR.FA13E28615F6
3. Asmenų prašymų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo viešojo administravimo institucijose, įstaigose ir kituose viešojo administravimo subjektuose taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 22 nutarimu Nr.875.
https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalActEditions/TAR.6565D97B9AA2

Už paslaugos teikimą atsakingų asmenų kontaktai

Rita Rudgalvienė
Bendrojo skyriaus vyriausioji specialistė
tel. 846472025
rita.rudgalviene@klaipedos-r.lt
 
 
Simona Bykšaitė – Matulienė
Bendrojo skyriaus vyriausioji specialistė
tel. 8 (46)470805
simona.byksaite@klaipedos-r.lt
 
 
Bendra informacija:
AdresasKlaipėdos g. 2, LT-96130 Gargždai
Adresas internetehttp://www.klaipedos-r.lt
Įmonės kodas188773688
Adresas Lietuvoje:
Klaipėdos rajono sav., Gargždų sen., Gargždai, Klaipėdos g. 2, LT-96130
Interneto svetainė:
Tel. (8 46) 47 20 25 Faks. (8 46) 47 20 05, el. p.: savivaldybe@klaipedos-r.lt