Elektroniniai valdžios vartai
Apdorojama...
Apdorojama...
Apdorojama...

Asmens skundo ar prašymo priėmimas bei nagrinėjimas savivaldybėje

Paslauga skirta fiziniams ir juridiniams asmenims, norintiems įvardinti savivaldybės administracijos, seniūnijos ar jai pavaldžios įstaigos veiksmus, neveikimą ar administracinius sprendimus, kuriais galbūt buvo pažeistos asmens teisės ar teisėti interesai arba pateikti laisvos formos prašymą, neradęs savivaldybės paslaugų sąraše jam tinkamos paslaugos, tačiau žinantis, kad savivaldybė gali pagal kompetenciją gali atsakyti.

Apdorojama...

Norėdami pasitikrinti jau užsakytos paslaugos būseną - prisijunkite.

Gyvenimo įvykiai

Skirta

Gyventojams
Verslo subjektams

Paslaugos brandos lygis3

Paslaugos rūšis:
Apdorojama...

Teikimo lygmuo:
Apdorojama...

PAS2464

Paslaugos pavadinimas pagal teisės aktą:Asmens skundo ar prašymo priėmimas bei nagrinėjimas savivaldybėje
Skundą gali pateikti fizinis ar juridinis asmuo, norintis įvardinti viešojo administravimo subjektų, - savivaldybės administracijos, seniūnijos, ar jai pavaldžios įstaigos veiksmus, neveikimą ar administracinius sprendimus, kuriais galbūt buvo pažeistos asmens teisės ar teisėti interesai.
Laisvos formos prašymą gali pateikti fizinis ar juridinis asmuo, neradęs savivaldybės paslaugų sąraše jam tinkamos paslaugos, tačiau žinantis, kad savivaldybė gali pagal kompetenciją atsakyti.
Skundą ar prašymą galima pateikti tiesiogiai atvykus į savivaldybės administraciją ar seniūniją, atsiuntus paštu ar elektroniniais ryšiais: oficialiu savivaldybės administracijos ar x seniūnijos elektroniniu paštu arba prisijungus prie administracinių ir viešųjų elektroninių paslaugų portalo ,,Elektroniniai valdžios vartai“ https://www.epaslaugos.lt.
Skundai ar prašymai raštu, atsiųsti elektroniniais ryšiais, turi būti pasirašyti saugiu elektroniniu parašu, sukurtu saugia parašo formavimo įranga ir patvirtintu galiojančiu kvalifikuotu sertifikatu, arba suformuoti elektroninėmis priemonėmis, kurios leidžia užtikrinti teksto vientisumą ir nepakeičiamumą, išskyrus atvejus, kai, nepažeidžiant asmens, kuris kreipiasi, kitų asmenų ar institucijos interesų, į asmenų prašymus galima atsakyti nedelsiant.
Atsakymas į skundą ar prašymą pateikiamas tokiu būdu, kokiu buvo pateiktas skundas ar prašymas, jeigu paslaugos gavėjas nepageidauja gauti atsakymo kitu būdu.
 
Rezultatas:
Paslaugos teikėjo veiksmų (neveikimo) apskundimo tvarka:
Paslaugos inicijavimas
    Prašymo nagrinėjimas
      Paslaugos rezultato suteikimas
        Paslaugos inicijavimo forma
        Informacija ir dokumentai, kuriuos turi pateikti asmuo
          Informacija ir dokumentai, kuriuos gauna paslaugos teikėjas
            Bendra informacija:
            AdresasMarijampolė, J.Basanavičiaus a.1
            Adresas internetehttp://www.marijampole.lt
            Darbo laikasPirmadieniais- ketvirtadieniais: nuo 8.00 iki 12.00 val. ir nuo 12.45 iki 17.00 val.; Penktadieniais nuo 8.00 iki 12.00 ir nuo 12.45 iki 15.45 val.
            Įmonės kodas188769113
            Adresas:
            LIETUVOS RESPUBLIKA, Marijampolės sav., Marijampolės miesto sen., Marijampolė, J. Basanavičiaus a. 1, LT-68307
            Interneto svetainė:
            Tel.:+37034390062