Apdorojama...
2023-09-07 16:50Dėmesio! Sukčiai naudojasi Elektroninių valdžios vartų portalo vardu siųsdami SMS su netikromis internetinėmis nuorodomis. Perspėjame apie bandymus sukčiauti prisidengiant Elektroninių valdžios vartų portalo vardu. Būkite budrūs!
 
 
Apdorojama...
Apdorojama...

Asmens skundo ar prašymo priėmimas bei nagrinėjimas savivaldybėje

Paslauga skirta fiziniams ir juridiniams asmenims, norintiems įvardinti savivaldybės administracijos, seniūnijos ar jai pavaldžios įstaigos veiksmus, neveikimą ar administracinius sprendimus, kuriais galbūt buvo pažeistos asmens teisės ar teisėti interesai arba pateikti laisvos formos prašymą, neradęs savivaldybės paslaugų sąraše jam tinkamos paslaugos, tačiau žinantis, kad savivaldybė gali pagal kompetenciją gali atsakyti.

Suteikimo trukmė:20 darbo dienų

Kaina:Nemokama

Apdorojama...

Norėdami pasitikrinti jau užsakytos paslaugos būseną - prisijunkite.
Paslaugos įvertinimas

Skirta

Gyventojams
Verslo subjektams

Interaktyvumo lygis3

Paslaugos pavadinimas pagal teisės aktą:Asmens skundo ar prašymo priėmimas bei nagrinėjimas savivaldybėje
Skundą gali pateikti fizinis ar juridinis asmuo, norintis įvardinti viešojo administravimo subjektų, - savivaldybės administracijos, seniūnijos, ar jai pavaldžios įstaigos veiksmus, neveikimą ar administracinius sprendimus, kuriais galbūt buvo pažeistos asmens teisės ar teisėti interesai.
Laisvos formos prašymą gali pateikti fizinis ar juridinis asmuo, neradęs savivaldybės paslaugų sąraše jam tinkamos paslaugos, tačiau žinantis, kad savivaldybė gali pagal kompetenciją atsakyti.
Skundą ar prašymą galima pateikti tiesiogiai atvykus į savivaldybės administraciją ar seniūniją, atsiuntus paštu ar elektroniniais ryšiais: oficialiu savivaldybės administracijos ar x seniūnijos elektroniniu paštu arba prisijungus prie administracinių ir viešųjų elektroninių paslaugų portalo ,,Elektroniniai valdžios vartai“ https://www.epaslaugos.lt.
Skundai ar prašymai raštu, atsiųsti elektroniniais ryšiais, turi būti pasirašyti saugiu elektroniniu parašu, sukurtu saugia parašo formavimo įranga ir patvirtintu galiojančiu kvalifikuotu sertifikatu, arba suformuoti elektroninėmis priemonėmis, kurios leidžia užtikrinti teksto vientisumą ir nepakeičiamumą, išskyrus atvejus, kai, nepažeidžiant asmens, kuris kreipiasi, kitų asmenų ar institucijos interesų, į asmenų prašymus galima atsakyti nedelsiant.
Atsakymas į skundą ar prašymą pateikiamas tokiu būdu, kokiu buvo pateiktas skundas ar prašymas, jeigu paslaugos gavėjas nepageidauja gauti atsakymo kitu būdu.
 
Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymas
https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalActEditions/TAR.0BDFFD850A66
 
Lietuvos Respublikos teisės gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų įstatymas
https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalActEditions/TAR.FA13E28615F6
 
Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 22 d. nutarimas Nr. 875 „Dėl Asmenų prašymų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo viešojo administravimo institucijose, įstaigose ir kituose viešojo administravimo subjektuose taisyklių patvirtinimo“
https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalActEditions/TAR.6565D97B9AA2?faces-redirect=true

Už paslaugos teikimą atsakingų asmenų kontaktai

-
Bendra informacija:
AdresasParko g. 14, 31139 Visaginas
Adresas internetehttp://www.visaginas.lt/
Darbo laikasAdministracijoje pirmadienį – ketvirtadienį dirbama nuo 8 valandos iki 17 valandos, o penktadienį – nuo 8 valandos iki 15 valandos 45 minučių. Pertrauka nuo 12 valandos iki 12 valandos 45 minučių.
Įmonės kodas188711925
Adresas Lietuvoje:
LIETUVA, Visagino sav., Visaginas, Parko g. 14, LT-31140
Interneto svetainė:
tel. (8 386) 31551, faks. (8 386) 31286, el. p.: [email protected]