
Suteikimo trukmė:3 Darbo dienos
Kaina:Tikslinama
Interaktyvumo lygis3
PASA00068
Paslauga teikiama juridiniams ir fiziniams asmenims, likviduojantiems įmonę ir iš Savivaldybės administracijos norintiems gauti pažymą, patvirtinančią, kad dokumentai, kurių saugojimo terminas dar nepasibaigęs, yra perduoti toliau saugoti arba, kad perduotinų toliau saugoti dokumentų nėra. Paslauga teikiama pateikus likvidavimo faktą patvirtinančius dokumentus. Perduodami juridinių asmenų dokumentai turi būti sutvarkyti ir įrašyti į apskaitą teisės aktų nustatyta tvarka (susisteminti į bylas, įtraukti į apyrašus, sąrašus). Dokumentų perdavimas toliau saugoti įforminamas dokumentų perdavimo aktu. Prašymas teikiamas raštu tiesiogiai atvykus į Savivaldybės administracijos Civilinės metrikacijos ir archyvo skyrių adresu: Vilniaus g. 3, Kuršėnai (toliau – Skyrius), elektroninėmis priemonėmis el. paštu [email protected] (jeigu yra galimybė identifikuoti paslaugos gavėją) ar prisijungus prie Elektroninių valdžios vartų (prašymą pasirašyti kvalifikuotu elektroniniu parašu).
Pažyma, patvirtinanti, kad dokumentai priimti toliau saugoti arba, kad toliau saugotinų dokumentų nėra, išduodama paslaugų gavėjui atvykus į Skyrių, išsiunčiama paštu arba per e. pristatymo informacinę sistemą.
1. Prašymo priėmimas. Paslaugos gavėjas arba jo įgaliotas asmuo prisijungia prie Elektroninių valdžios vartų (www.epaslaugos.lt) per Lietuvos komercinių bankų prisijungimo, per elektroninės bankininkystės priemones, kvalifikuotą skaitmeninį sertifikatą, išduotą kvalifikuoto elektroninio parašo paslaugų tiekėjo, asmens tapatybės kortelės skaitmeninį sertifikatą arba kitus Elektroniniuose valdžios vartuose (www.epaslaugos.lt) numatytus būdus. Prašymą taip pat galima pateikti ir el. paštu.
2. Prašymo nagrinėjimas. Paslaugos vykdytojas, išnagrinėjęs prašymą, nustato, ar paslaugos gavėjas turi teisę gauti pažymą ar ne. Jeigu priimamas sprendimas prašymo netenkinti, paslaugos gavėjui pateikiamas motyvuotas atsakymas, kodėl pažyma nebus išduodama (pvz.: galutinai nesutvarkytos bylos, ne visi dokumentai pristatyti).
3. Duomenų tikslinimas. Jeigu prašyme pateiktų duomenų nepakanka arba jie netikslūs, paslaugos vykdytojas kreipiasi į paslaugos gavėją prašydamas patikslinti informaciją.
4. Atsakymo rengimas. Paslaugos vykdytojui priėmus sprendimą tenkinti prašymą, rengiama pažyma, pasirašomas perdavimo–priėmimo aktas ir perduodama paslaugos gavėjui prašyme nurodytu būdu.
Už paslaugos teikimą atsakingų asmenų kontaktai
Adresas | Vilniaus g. 263, LT-76337, Šiauliai |
Telefonas Faksas El. paštas |
(8 41) 59 66 42 (8 41) 52 38 86 [email protected] |
Darbo laikas | I 8:00-17:00, II 8:00-18:00, III–IV 8:00–17:00, V 8:00–16:45. Pietų pertrauka: 12:00–12:45 |
Administracijos direktorius |
Tel. +370 41 59 66 55 |
Faks. +370 41 52 38 86 |
[email protected] |