Elektroniniai valdžios vartai
Apdorojama...
2024-12-31 14:05Informuojame, kad dėl techninių problemų galimi sutrikimai bandant prie portalo prisijungti kaip juridinio asmens atstovui. Darome viską, kad problemą pašalintume. Atsiprašome už laikinus nepatogumus.
-
2025-01-07 00:00Dėmesio! Atkreipkite dėmesį į el. paštu ar SMS gaunamų pranešimų nuorodas, kuriose prašoma įvesti prisijungimo duomenis. Įveskite interneto adresus patys ir patikrinkite, ar jie prasideda „https“. Tapatybę tvirtinkite tik oficialiose svetainėse, atkreipdami dėmesį į nuorodą ir puslapio dizainą.
_
Apdorojama...
Apdorojama...

Leidimo įrengti, koreguoti arba panaikinti kelio ženklus gyvenamųjų vietovių gatvėse ir vietinės reikšmės keliuose išdavimas

Paslauga suteikiama asmenims, norintiems gauti leidimą įrengti, koreguoti arba panaikinti kelio ženklus gyvenamųjų vietovių gatvėse ir vietinės reikšmės keliuose. Paslauga apima dviejų kelio ženklų grupių – informacinių ir paslaugų, įrengimą, kai kelio ženklus ketina įrengti fiziniai ir juridiniai asmenys savo lėšomis.

Atvejai:

A. Teisės įrengti kelio ženklus gyvenamųjų vietovių gatvėse ir vietinės reikšmės keliuose suteikimas;

B. Teisės koreguoti kelio ženklus gyvenamųjų vietovių gatvėse ir vietinės reikšmės keliuose suteikimas;

C. Teisės panaikinti kelio ženklus gyvenamųjų vietovių gatvėse ir vietinės reikšmės keliuose suteikimas.

Visais atvejais prašymas teikiamas raštu, tiesiogiai asmeniui ar jo atstovui atvykus į savivaldybės administraciją, atsiuntus prašymą paštu, elektroniniais ryšiais per e. pristatymo sistemą ar savivaldybės administracijos oficialiu elektroninio pašto adresu (jei yra galimybė identifikuoti pareiškėją) arba prisijungus prie Elektroninių valdžios vartų (www.epaslaugos.lt).

Prašymą nagrinėja Savivaldybės saugaus eismo komisija. Saugaus eismo komisijos posėdžiai, kuriuose nagrinėjami gauti prašymai, organizuojami surinkus pakankamą prašymų skaičių, bet ne rečiau nei kartą per 3 mėnesius. Skubiais atvejais inicijuojami šios komisijos posėdžiai atskiriems prašymams nagrinėti.

Paslaugos gavėjas apie priimtą sprendimą informuojamas raštu: atvykęs į savivaldybės administraciją, registruotu laišku, elektroniniu laišku, per e. pristatymo informacinę sistemą arba prisijungus prie Elektroninių valdžios vartų (www.epaslaugos.lt).

Dėmesio! Elektroniniu būdu pateikti prašymai turi būti pasirašyti kvalifikuotu elektroniniu parašu (t. y. naudojantis asmens tapatybės kortele arba mobiliuoju parašu arba specialia USB laikmena ir pan.).

Apdorojama...

Norėdami pasitikrinti jau užsakytos paslaugos būseną - prisijunkite.

Priklauso grupėms

Gyvenimo įvykiai

Skirta

Gyventojams
Verslo subjektams

Paslaugos brandos lygis3

Paslaugos rūšis:
Apdorojama...

Teikimo lygmuo:
Apdorojama...

PASA00004

Paslaugos pavadinimas pagal teisės aktą:Leidimo įrengti, koreguoti arba panaikinti kelio ženklus gyvenamųjų vietovių gatvėse ir vietinės reikšmės keliuose išdavimas

Paslauga suteikiama asmenims, norintiems gauti leidimą įrengti, koreguoti arba panaikinti kelio ženklus gyvenamųjų vietovių gatvėse ir vietinės reikšmės keliuose. Paslauga apima dviejų kelio ženklų grupių – informacinių ir paslaugų, įrengimą, kai kelio ženklus ketina įrengti fiziniai ir juridiniai asmenys savo lėšomis.

Atvejai:

A. Teisės įrengti kelio ženklus gyvenamųjų vietovių gatvėse ir vietinės reikšmės keliuose suteikimas;

B. Teisės koreguoti kelio ženklus gyvenamųjų vietovių gatvėse ir vietinės reikšmės keliuose suteikimas;

C. Teisės panaikinti kelio ženklus gyvenamųjų vietovių gatvėse ir vietinės reikšmės keliuose suteikimas.

Visais atvejais prašymas teikiamas raštu, tiesiogiai asmeniui ar jo atstovui atvykus į savivaldybės administraciją, atsiuntus prašymą paštu, elektroniniais ryšiais per e. pristatymo sistemą ar savivaldybės administracijos oficialiu elektroninio pašto adresu (jei yra galimybė identifikuoti pareiškėją) arba prisijungus prie Elektroninių valdžios vartų (www.epaslaugos.lt).

Prašymą nagrinėja Savivaldybės saugaus eismo komisija. Saugaus eismo komisijos posėdžiai, kuriuose nagrinėjami gauti prašymai, organizuojami surinkus pakankamą prašymų skaičių, bet ne rečiau nei kartą per 3 mėnesius. Skubiais atvejais inicijuojami šios komisijos posėdžiai atskiriems prašymams nagrinėti.

Paslaugos gavėjas apie priimtą sprendimą informuojamas raštu: atvykęs į savivaldybės administraciją, registruotu laišku, elektroniniu laišku, per e. pristatymo informacinę sistemą arba prisijungus prie Elektroninių valdžios vartų (www.epaslaugos.lt).

Dėmesio! Elektroniniu būdu pateikti prašymai turi būti pasirašyti kvalifikuotu elektroniniu parašu (t. y. naudojantis asmens tapatybės kortele arba mobiliuoju parašu arba specialia USB laikmena ir pan.).

Paslaugos teikėjo veiksmų (neveikimo) apskundimo tvarka:
Paslaugos teikėjo veiksmai (neveikimas) per vieną mėnesį gali būti skundžiami Anykščių rajono savivaldybės merui (J. Biliūno g. 23, 29111, Anykščiai) Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymo nustatyta tvarka arba Lietuvos administracinių ginčų komisijos Panevėžio apygardos skyriui (Respublikos g. 62, 35158 Panevėžys) Lietuvos Respublikos ikiteisminio administracinių ginčų nagrinėjimo tvarkos įstatymo nustatyta tvarka arba Regionų apygardos administracinio teismo Panevėžio rūmams (Respublikos g. 62, 35158 Panevėžys) Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka
Paslaugos teikimo proceso aprašymas
  1. Paslaugos gavėjas arba įgaliotas asmuo prisijungia prie Elektroninių valdžios vartų (www.epaslaugos.lt) per prisijungimo prie elektroninės bankininkystės priemones, kvalifikuotą skaitmeninį sertifikatą, išduotą kvalifikuoto elektroninio parašo paslaugų teikėjo, asmens tapatybės kortelės skaitmeninį sertifikatą arba kitus numatytus būdus.
  2. Paslaugos gavėjas užpildo ir pateikia elektroninę prašymo formą (kurią reikia pasirašyti kvalifikuotu elektroniniu parašu).
  1. Paslaugos vykdytojas peržiūri prašymą, surenka informaciją ir teikia svarstyti Savivaldybės saugaus eismo komisijai, kuri išnagrinėjusi prašymą posėdžio metu priima nutarimą.
  1. Paslaugos gavėjas apie priimtą sprendimą informuojamas prašyme nurodytu būdu: atvykęs į savivaldybės administraciją, paštu, per e. pristatymo sistemą, elektroniniu paštu arba prisijungęs prie Elektroninių valdžios vartų (www.epaslaugos.lt).
Paslaugos inicijavimo forma
Informacija ir dokumentai, kuriuos turi pateikti asmuo
  1. Prašymą.
  2. Prašymo esmę paaiškinančius (apibūdinančius) dokumentus (pvz.: schemą, žemėlapio ištrauką, nuotraukas).
  3. Jei kreipiasi įgaliotas asmuo, - įstatymų nustatyta tvarka patvirtintą įgaliojimą.
Informacija ir dokumentai, kuriuos gauna paslaugos teikėjas
  1. Prašymą nagrinėjantis paslaugos teikėjas pats informacijos ir dokumentų iš valstybės registrų, informacinių sistemų ar kitų viešojo administravimo subjektų negauna

Už paslaugos teikimą atsakingų asmenų kontaktai

NENURODYTA-PASISSavivaldybės saugaus eismo komisijaSaugaus eismo komisijos pirmininkas
tel.+37038158146
mob. tel.+37061496475
[email protected]
Bendra informacija:
AdresasJ.Biliūno g. 23, LT-29111 Anykščiai
Adresas internetehtps://www.anyksciai.lt
Darbo laikasI-IV 8.00-17.00 V 8.00-15.45
Įmonės kodas188774637
Adresas:
Lietuvos Respublika, Anykščių rajono sav., Anykščių sen., Anykščiai, J. Biliūno g. 23, LT-29111
Interneto svetainė:
Tel.:+370631032001
Veiksmas:Iki 20 darbo dienų tai optimaliausias variantas. Atsižvelgiant į tai, kad Eismo saugumo komisija įprastai posėdžiauja kartą per ketvirtį, apie tai pranešus pareiškėjui, paslaugos suteikimas gali užsitęsti iki 3 mėn. (jeigu tai nėra skubus a
Paslaugos suteikimo kaina:0 EUR
Trukmė:20 darbo dienos