
.
Suteikimo trukmė: 20 darbo dienų
Kaina: nemokama
Interaktyvumo lygis
3
Teikėjas
Pastabos
El. paslaugos žingsniai
1. Paslaugos gavėjas arba įgaliotas asmuo prisijungia prie Elektroninių valdžios vartų (www.epaslaugos.lt) per Lietuvos komercinių bankų prisijungimo prie elektroninės bankininkystės priemones, kvalifikuotą skaitmeninį sertifikatą, išduotą kvalifikuoto elektroninio parašo paslaugų teikėjo, asmens tapatybės kortelės skaitmeninį sertifikatą arba kitus Elektroniniuose valdžios vartuose (www.epaslaugos.lt) numatytus būdus.
2. Paslaugos gavėjas užpildo ir pateikia elektroninę prašymo formą.
3. Paslaugos vykdytojas išnagrinėja prašymą ir priima sprendimą patenkinti prašymą arba atmeta prašymą, arba informuoja paslaugos gavėją dėl prašymo papildymo.
4. Paslaugos gavėjas apie priimtą sprendimą informuojamas prašyme nurodytu būdu: atvykęs į Savivaldybės administraciją, registruotu laišku arba prisijungęs prie Elektroninių valdžios vartų (www.epaslaugos.lt).
Už paslaugos teikimą atsakingų asmenų kontaktai
-Adresas | Vytauto Didžiojo g. 58, LT-86136 |
Adresas internete | www.kelme.lt |
Darbo laikas | I - IV 8:00-17:00, V 8:00-15:45. Pietų pertrauka: 12:00-12:45 |
Įmonės kodas | 188768730 |
Jurgita Janušauskienė | Vaida Sutkienė |
Bendrojo priėmimo skyriaus vyresnioji specialistė |
Bendrojo priėmimo skyriaus vyriausioji specialistė |
Tel. +370 427 69 052 | Tel. +370 427 20 200 |
Mob. +370 646 24 215 | |
Faks. +370 427 69 052 | Faks. +370 427 69 052 |
[email protected] | [email protected] [email protected] |